Educatieprogramma De Campagnefabriek

Steekwoorden Smartphonegebruik op de fiets, jongeren, self persuasion (zelfovertuiging), interactie, ontwikkeling campagne Het projectSmartphonegebruik in het verkeer komt veel voor, met name onder jongeren. Naar aanleiding van de landelijke campagne ‘Aandacht in het verkeer’ ontstond bij de Stadsregio Amsterdam (SRA) en politie Zaanstreek vraag naar een regionale maatregel om het smartphonegebruik bij jongeren op de…

Fietsstimuleringsprogramma’s Beter Benutten Vervolg (IMMA) Regio Maastricht en Provincie Utrecht

Steekwoorden Fietsstimulering, spitsmijden, belonen, app, Beter Benutten, ervaren, competitie, bedrijvenbenadering, werkgevers, werknemers Het projectEen belangrijk doel binnen Beter Benutten Vervolg was het zorgen voor minder auto’s in de spits. Hiervoor is gedragsverandering van automobilisten nodig. De regio’s Maastricht en Midden Nederland wilden hierbij inzetten op de fiets en werken met het programma ‘In Beweging’. XTNT…