
XTNT gaat viral op LinkedIn
XTNT’er Jasper kreeg vorige week op zondagochtend opeens de mogelijkheid om mee te vliegen met de luchtfotograaf die foto’s ging maken van het programma Schiphol – Amsterdam – Almere (SAA). Voor hem een fantastische ervaring en leuk om ook vanuit de lucht de voortgang van SAA eens te zien. Zelf heeft Jasper ook prachtige foto’s kunnen maken van SAA, maar ook van bijvoorbeeld de ArenA en het centrum van Amsterdam. Op de maandag na de vlucht besloten Huib en Jasper die allebei al jaren voor SAA werken (zie: https://xtnt.nl/project/mobiliteitsmanagement-en-inzet-smart-mobility-bij-saa/) Jaspers twee mooiste SAA foto’s op LinkedIn te zetten. Nu, een week en tienduizenden views en meer dan honderd ‘likes’ verder, hebben Huib en Jasper aan den lijven ondervonden wat voor bereik je kunt krijgen met het posten van twee foto’s.
Ook in projecten zet XTNT steeds vaker social media in, bijvoorbeeld bij SAA waar wij al jaren kijken naar Smart Mobility innovaties en deze ook daadwerkelijk inzetten in het verkeers- en mobiliteitsmanagement. Bij twee grote hinderweekenden dit voorjaar heeft SAA voor het eerst het middel Livecrowd van BrandMKRS (https://livecrowd.io/hinderweekend/) ingezet. Via dit middel, dat verder ook vaal bij grote evenementen wordt ingezet, kunnen weggebruikers voor, tijdens en/of na hun reis via social media vragen stellen over hun reis, de werkzaamheden, het verkeer et cetera. Het is een groot voordeel dat weggebruikers zo op afstand geholpen worden om slimme keuzes te maken zonder daarvoor veel moeite te doen, ze worden gewoon via hun reguliere social media kanalen geholpen.
Zie hier de posts van Huib en Jasper op LinkedIn:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6300276435219283968/
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6300277705095159808/